Go Back   Cinemagia Forum > Totul despre filme > Vreau sa stiu

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 11 Mar 2007, 01:48   #1
Mikcael,dark angel
Novice

Mikcael,dark angel

Send a message via Yahoo to Mikcael,dark angel
Ajutati-ma ,va rog!

Va cer ajutorul vostru in calitate de cunoascatori mai buni decat mine. Sunt elev pe clasa a 12 a in orasul GHerla(poate este cineva din Cluj si dispus sa ma ajute) si vreau sa dau la Facultatea de Teatru si Televiziune,sectia Media din cadrul Universitatii Babes din Cluj-Napoca.Este optional facerea unui scurt-metraj,si eu as vrea sa fac deoarece consider ca va iesi bun pana la urma si ca ma va avantaja. Dar,acum vine problema. Eu nu prea am habar cu ce se mananca chestiile astea si ce sa fac. Daca stiam,nu va mai ceream sfatul. O idee asupra unui subiect nu am ci doar vag ori sa fac o poveste de dragoste atipica,demontand superficialitatea cu care e prezentata iubirea in unele filme si aratand si viata unor adolescenti cat de cat,ori sa fac un filmulet de prezentare a orasului meu natal,Gherla. Sau ma gandeam sa ma pun sa citesc povestiri de pe liternet si poate ,poate imi vor veni in minte niste subiecte de filme. Am lucrat acum doi ani la realizarea unui film si mai am scenariul ,dar acela nu a fost scurt-metraj. Va rog frums sa treceti toate ideile care va vin in minte ,si toate linkurile de pe net care ma vor ajuta ,linkuri cu privire la scenarii,la scrierea acestora,la film,meseria de regizor(axate pe scurt-metraj). Rog prin aceasta cale cei care au scurt-metraje si doresc sa ma ajute sa imi lase un mesaj privat(as vrea sa le primesc prin posta,sunt de incredere ,credeti-ma;mi-a facut unul din Iasi 7 dvd-uri cu animatii si m-au costat 150.000) .Sper ca am nimerit unde trebuie!
Old 11 Mar 2007, 09:57   #2
Pitbull
Unlikely Messiah

Pitbull

Re: Ajutati-ma ,va rog!

Nici cä se putea sä nimeresti mai bine!