Aniston: „Am o bară de striptease acasă”

de Cinemagia în 27 Aug 2013
Actriţa este pe ecrane de vineri, în comedia We're the Millers

La câţiva ani după ce dovedea că, deşi cvadragenară, poate arăta senzaţional în rolul comic din Şefi de coşmar, Jennifer Aniston revine în atenţie într-un rol asemănător în Noi suntem familia Miller, cu premiera programată în această vineri. Aniston este o stripteuză cinică angajată de un mărunt traficant de marijuana (Jason Sudeikis) să pozeze în soţia lui pentru a bătea mai puţin la ochi la trecerea peste graniţă în Mexic. Călătoria le va oferi o mulţime de surprize celor doi protagonişti.

Jennifer, arăţi incredibil în acest film. Care-i secretul?
Niciun secret. V-aş putea spune multe trucuri, dar nu am suficient timp. [Râde]. Am avut un coregraf talentat, un antrenor foarte bun şi un producător minunat. Însă am şi muncit foarte mult la sală. Fără mâncare. Doar ţelină, multe salate şi castraveţi. Nu am avut voie să consum carbohidraţi.

Cum e să joci într-un film în care rolul tău este să pretinzi că eşti altcineva?
Nu m-am gândit niciodată în acest fel la rol. Ai dreptate: suntem actori care interpretează rol de actori. Cred că ne-am descurcat chiar mai bine decât ne aşteptam.     

Cât de mult ai improvizat?
Nu prea am improvizat. Am respectat scenariul. Jason Sudeikis a fost un partener foarte bun şi mi-a fost uşor. Ne-am abţinut din răsputeri să nu râdem încontinuu.

Personajul tău se transformă pe toată durata filmului, devenind cu totul altul la final.
Da. Îşi găseşte familia. În ciuda situaţiei nebune, fiecare dintre cei patru descoperă sprijin în celălalt. Puţină companie este ceea ce toată lumea caută. Ne-am prefăcut până când a început să ne placă şi să devină real.

Te-ai putut regăsi în vreun fel în povestea personajelor din film? Mă refer la faptul că sunt forţate să pretindă că se plac.
Da. Tocmai aici este comicul situaţiei. E amuzant felul în care îşi vorbesc personajele la început. Eu nu îl puteam suporta pe Jason la început, în film, iar pe copii nu îi cunoşteam deloc.

Asta se întâmplă de fiecare dată când cunoşti o nouă echipă pe platourile de filmare?
Cred că, până la final, devenim o familie în adevăratul sens al cuvântului. Nu are cum să fie altfel atunci când petreci zi de zi, timp de 4-5 luni sau mai mult, cu aceleaşi persoane.

Care a fost cea mai dificilă scenă pentru tine?
Trebuie să spun că a fost scena fierbinte din atelierul auto. Totul s-a întâmplat în prima zi, în mijlocul unei furtuni.

Şi cum ai trecut peste?
A trebuit s-o fac [Râde]. Mi-a fost greu la început, dar m-am obişnuit treptat. Am repetat singură înainte, apoi, subit, m-am trezit în faţa a trei camere de filmat şi a unei echipe numeroase. Recunosc că asta m-a intimidat.

Ca să te pregăteşti pentru rol a trebuit să te întâlneşti cu o stripteuză?
Da, în fiecare noapte s-au chinuit să mă scoată dintr-un clup de striptease [Râde].

Dar cum ai intrat în pielea acestei stripteuze furioase?
[Râde] Personajul meu este o femeie tristă care şi-a creat un exterior dur din cauza dezamăgirilor suferite şi a unor alegeri greşite. Eu am descris-o drept o dansatoare profesionistă care nu a reuşit în viaţă. Cât despre furie, cred că e dezamăgirea care se manifestă sub altă formă.

Ce ne poţi spune despre pregătirea fizică?
Am lucrat cu un coregraf senzaţional, care m-a învăţat nişte mişcări uimitoare. Mi-a fost uşor şi m-am distrat. Acum, am o bară de striptease acasă. [Râde]

Exploreaza subiecte similare:

Jennifer Aniston, Jason Sudeikis, We're the Millers

Alte știri din cinema

Megalopolis, pariul de 120 de milioane de dolari al lui Francis Ford Coppola

Filmul teribil de ambițios pe care Coppola visa să-l facă de peste 40 de ani și pe care l-a finanțat cu aproximativ 120 de milioane de dolari din bani proprii a avut premiera pe Croazetă și a fost întâmpinat de critici cu păreri mixte.

Trei kilometri până la capătul lumii în competiție la Cannes, o dramă sfâșietoare despre homofobie, corupție și minciuni

Premiera internațională a filmului românesc Trei kilometri până la capătul lumii a avut loc vineri după-amiază la Cannes într-o zi însorită cu cer senin atât pentru cinefili, cât și pentru cinematografia românească.

Furiosa: A Mad Max Saga, George Miller revine la Cannes cu un prequel spectaculos

La nouă ani după ce a prezentat Mad Max: Fury Road la Cannes, regizorul George Miller s-a întors miercuri pe Croazetă alături de Anya Taylor-Joy și Chris Hemsworth cu al cincilea episod din înflăcărata lui saga action adventure

Garfield – Un film care reușește să capteze esența benzii desenate originale

O alegere excelentă pentru o după-amiază relaxantă în familie.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
alex_il_fenomeno pe 31 august 2013 17:36
Deci deja se explica multe din abilitatile ei echilibristice.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells