Din toate cele zece trailere difuzate în timpul celui mai urmărit program de televiziune in Statele Unite – Super Bowl (meciul pentru campionat al Ligii Naționale de Fotbal American) – cel mai mult s-a discutat în mediul online despre Transformers: Age of Extinction.
Acesta este și filmul pe care americanii doresc cel mai mult să îl vadă la cinema. O arată infograficul realizat de compania de comunicare Way to blue, în care, paradoxal, tocmai filmul lui Kevin Costner, Draft Day, în care acesta interpretează rolul managerului unei echipe de fotbal american, se află pe ultimul loc în topul popularității. Nici 3 Days to Kill, celalalt film al anului în care apare Kevin Costner, nu a atras prea mult atenția spectatorilor.
În schimb roboții, eroii benzilor desenate (Captain America: The Winter Soldier, The Amazing Spider-Man 2 și întrecerile cu bolizi (Need for Speed), se află în topul preferințelor. Pe Facebook, și Noah, ultimul film al lui Darren Aronofsky, cu Russell Crowe în rol central, a beneficiat în urma reclamei de la Super Bowl de o creștere semnificativă a popularității.
Părerea ta
Spune-ţi părerea