Iată cele mai populare trailere de la Super Bowl

de Cristina Grigore în 4 Feb 2014
Transformers 4, Captain America, au stârnit cele mai multe comentarii

Din toate cele zece trailere difuzate în timpul celui mai urmărit program de televiziune in Statele Unite – Super Bowl (meciul pentru campionat al Ligii Naționale de Fotbal American) – cel mai mult s-a discutat în mediul online despre Transformers: Age of Extinction.

Acesta este și filmul pe care americanii doresc cel mai mult să îl vadă la cinema. O arată infograficul realizat de compania de comunicare Way to blue, în care, paradoxal, tocmai filmul lui Kevin Costner, Draft Day, în care acesta interpretează rolul managerului unei echipe de fotbal american, se află pe ultimul loc în topul popularității. Nici 3 Days to Kill, celalalt film al anului în care apare Kevin Costner, nu a atras prea mult atenția spectatorilor.

În schimb roboții, eroii benzilor desenate (Captain America: The Winter Soldier, The Amazing Spider-Man 2 și întrecerile cu bolizi (Need for Speed), se află în topul preferințelor. Pe Facebook, și Noah, ultimul film al lui Darren Aronofsky, cu Russell Crowe în rol central, a beneficiat în urma reclamei de la Super Bowl de o creștere semnificativă a popularității.

Exploreaza subiecte similare:

Transformers: Age of Extinction, Kevin Costner, Draft Day, 3 Days to Kill, Captain America: The Winter Soldier, The Amazing Spider-Man 2, Need for Speed, Noah, David Fincher, Russell Crowe

Alte știri din cinema

Reacţii la The Acolyte, serialul al cărui rating este dezactivat pe Imdb

Serialul Star Wars este disponibil de azi pe Disney+, şi în România

Anna Próchniak: „Am simțit o responsabilitate uriașă și am știut toți că aceasta este o poveste atât de importantă de spus lumii”

O nouă producție originală SkyShowtime, The Tattooist of Auschwitz, se lansează în România! Toate cele șase episoade vor fi disponibile pe platforma de streaming începând cu data de 7 iunie. Mini-seria este regizată de Tali Shalom-Ezer, iar din distribuție fac parte Jonah Hauer-King, Anna Próchniak, Harvey Keitel și Melanie Lynskey.

Şefa de la Lucasfilm deplânge reacţiile fanilor la noile seriale Star Wars

Ce oameni răi: după Ridley şi Ahsoka, a venit rândul lui The Acolyte să stârnească furia fanilor

Merită un munte de lasagna: Garfield domină din nou topul încasărilor

Cele trei premiere ale săptămânii trecute nu au reuşit să îl întreacă pe motanul portocaliu

Părerea ta

Spune-ţi părerea
Bayard pe 4 februarie 2014 12:25
Hm, cresterea de like-uri pentru Noah e o anomalie, oare cum se explica? Oricum cel mai mult cred ca a profitat Need for Speed, care se si lanseaza peste doar o luna.
cosmin742000 pe 4 februarie 2014 13:52
La asa un sport asa trailere
cristi23 pe 4 februarie 2014 19:48
interesant....
Claudynho pe 6 februarie 2014 21:51
Un articol interesant !!!
alex_il_fenomeno pe 18 februarie 2014 16:53
Ma gandeam, la asa eveniment doar ceva comercial putea avea succes.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells