Scarlett Johansson a înfuriat cu o replică marile companii de răcoritoare

de Cristina Grigore în 30 Ian 2014
Actrița apare într-o reclamă a unei firme concurente care urma să fie difuzată în cadrul Super Bowl 2014

O replică a actriței Scarlett Johansson a pus pe jar companile Pepsi și Coca Cola, scrie IGN.com. Secvența publicitară de numai 30 de secunde, în care Johansson prezenta avantajele produselor Sodastream – companie specializată în aparate de produs sucuri carbonatate în casă – urma să apară în cadrul ediției din acesta an a Super Bowl (ce va începe pe 2 februarie). Compania este acum forțată să cenzureze replica în cauză, deloc ”agresivă” în opinia celor de la IGN.

Cum însă Pepsi este unul din sponsorii principali ai Super Bowl, și-a făcut auzită nemulțumirea în fața celor Ligii Profesioniste de Fotbal American, iar cei de la rețeaua TV FOX au cerut în consecință companiei Stodastream să elimine replica: ”Îmi pare rău, Coke și Pepsi!” din secvența promoțională.

Președintele Daniel Birnbaum a acuzat Liga și pe cei de la FOX că le este ”frică” de companiiile Pepsi și Coca Cola, și și-a exprimat dezamăgirea față de demersul acestora, nedemn, în opinia sa, de valorile americane.

Cu toate acestea, scandalul nu a afectat imaginea brandului Sodastream. Din contră. Reclama originală a avut peste un milion de vizualizări pe YouTube, iar versiunea cenzurată va rula totuși în timpul Super Bowl. Johansson a cauzat, indirect, o dispută între companii, însă și-a atins scopul: mesajul ei a devenit ”viral”.

Exploreaza subiecte similare:

Scarlett Johansson, actor

Alte știri din cinema

How to Have Sex – Ghidul unei generații despre cum să NU faci sex

Debutul în lungmetraj al lui Molly Manning Walker este mult mai profund decât dezvăluie titlul. Producția britanică a primit premiul Un Certain Regard la Festivalul de Film de la Cannes 2023 și urmează să fie proiectată în cinematografele din țară.

Regizorul iranian Mohammad Rasoulof, condamnat la biciuire și 8 ani de închisoare înainte de premiera noului său film la Cannes

Cel mai nou film al cineastului Rasoulof, The Seed of the Sacred Fig, va avea premiera în competiție la Cannes în mai.

28 Years Later, o nouă continuare a francizei cu zombie

Franciza 28 Days Later continuă cu al treilea film, 28 Years Later. Producția va avea premiera vara viitoare, pe 25 iunie 2025. Fanii seriei au așteptat 18 ani pentru o nouă poveste inspirată de hit-ul care l-a făcut cunoscut pe actorul Cillian Murphy.

Kristen Stewart și Oscar Isaac, cuplu căsătorit în thrillerul cu vampiri Flesh of the Gods

XYZ Films se ocupă de vânzările internaționale pentru acest film la viitorul Marché du Film de la Cannes

Părerea ta

Spune-ţi părerea
Bayard pe 30 ianuarie 2014 14:15
Nu a fost nimic intamplator. Au pus intentiona replica aia stiind ca o sa le fie eliminata si asa o sa ajunga virala. Reclama in sine este ingrozitor de proasta :)) nici nu cred ca s-au straduit s-o faca buna, au plecat de la ultima replica si restul a fost de umplutura.
alex_il_fenomeno pe 17 februarie 2014 19:42
Urata replica... Coca-Cola este cea mai buna. Punct.
leu_eraser pe 21 aprilie 2014 09:35
Companiile astea doua (Pepsi și Coca Cola) sunt ceva de speriat. Vor sa controleze ele toate pietele din lume, reclamele si tot. Nu mi se pare nimic exagerat in replica de la final. "Soryy, Coke & Pepsi" nu inseamna ca bauturile lor sunt mai proaste ci doar ca Scarlett Johansson prefera mai mult Sodastream, cel putin asta zice in reclama! Dar cum americanii sunt niste boi, ii influenteaza orice reclama/remarca mica daca vine din partea unei celebritati. Orice nimic la ei face valuri si se transforma in ceva "viral".

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells