Un site de promovare al serialului Westworld arată că au fost create şase parcuri tematice

de Cristina Grigore în 7 Feb 2018
Site-ul dezvăluie logo-ul parcului de aventură „Samurai World”, în care se va desfăşura acţiunea din sezonul 2

Un trailer al sezonului 2 din Westworld lansat în Statele Unite de Super Bowl a oferit fanilor un detaliu neaşteptat legat de serial, dar şi logo-ul viitorului parc de aventură în care se vor desfăşura viitoarele aventuri ale protagoniştilor. Cei care au putut descifra codul inclus în trailer au ajuns pe pagina „Delos Destinations”, unde au fost surprinşi să vadă că există şase parcuri tematice în ofertă.

După „Lumea Western” urmează aşadar „Lumea Samurailor” – după cum s-a presupus deja de la finalul primului sezon, când au apărut în cadru personajele samurai. Informația a fost apoi confirmată şi de creatorul lui Westworld, Jonathan Nolan. Şi logo-ul surprins în imaginea deformată a celui de-al doilea parc tematic întăreşte acest lucru – în interiorul cercului se distinge un „S” şi un „W” (logo-ul a putut fi văzut, de altfel, pe finalul primului sezon).

Site-ul nu oferă însă informaţii despre celelalte parcuri – acestea sunt momentan „închise pentru public”. Însă în filmul ce a servit drept inspiraţie pentru serial (intitulat tot Westworld şi lansat în 1973) existau şi sectoare cu tematică medievală şi romană, aşa că este posibil să vedem aceste „lumi” şi în serial.

Sezonul 2 al serialului Westworld va fi lansat de HBO pe 22 aprilie. 

Exploreaza subiecte similare:

Westworld, Jonathan Nolan

Alte știri din cinema

Ce-ar fi dacă nu s-ar povesti? Ne-am crea toți niște preteni imaginari ca în IF

IF, pelicula lui John Krasinski din 2024, va intra în cinematografe din data de 31 mai, titlu care are un double entendre: o dată cel propriu-zis al cuvântului "if" din engleză (dacă), dar și acronimul I.F., imaginary friends (prieteni imaginari).

Megalopolis, pariul de 120 de milioane de dolari al lui Francis Ford Coppola

Filmul teribil de ambițios pe care Coppola visa să-l facă de peste 40 de ani și pe care l-a finanțat cu aproximativ 120 de milioane de dolari din bani proprii a avut premiera pe Croazetă și a fost întâmpinat de critici cu păreri mixte.

Trei kilometri până la capătul lumii în competiție la Cannes, o dramă sfâșietoare despre homofobie, corupție și minciuni

Premiera internațională a filmului românesc Trei kilometri până la capătul lumii a avut loc vineri după-amiază la Cannes într-o zi însorită cu cer senin atât pentru cinefili, cât și pentru cinematografia românească.

Furiosa: A Mad Max Saga, George Miller revine la Cannes cu un prequel spectaculos

La nouă ani după ce a prezentat Mad Max: Fury Road la Cannes, regizorul George Miller s-a întors miercuri pe Croazetă alături de Anya Taylor-Joy și Chris Hemsworth cu al cincilea episod din înflăcărata lui saga action adventure

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells