Păreri La bani, la cap, la oase

(2010)

La bani, la cap, la oase

Ordonează după
cristian_rucsanda pe 23 Martie 2011 11:49
Ce se intampla pe aici ?
Acest mesaj este pentru cei care au scris lucrurile "foarte frumoase" despre film: Prietenilor, eu am o vaga impresie ca s-a instaurat in voi obisnuinta filmului american low cost - full profit. Acest film romanesc este o dovada clara ca un roman (ca si noi toti de altfel) a pus sudoare langa sudoare sa iasa un lucru bun si a iesit un lucru extraordinar. Nici eu nu credeam ca va fi un film reusit, dar am plecat de la acest film cu o placuta durere de abdomen la cat am putut rade, acum facand abstractie de tot ce inseamna imagine, sunet, profesionalismul actorilor, replici pe care multi regizori romani nu ar indrazni sa le foloseasca.
Este printre putinele filme care chiar merita vazute.
Parerea mea este sa mergeti la film si dupa sa postati commenturi aiurea si fara o baza reala !

Daca nici noi ca romani nu sustinem cinematografia autohtona, atunci nu o va sustine nimeni !!!

97 29
Pitbull pe 26 martie 2011 00:14
Imi fac datoria fatä de membrii si vizitatorii Cinemagia, si le aduc la cunostinta urmatoarele: Se observa limpede ca, lasand la o parte orice comentarii critice, acest topic este deformat masiv. Incepand din ziua de 23 martie, s-au inregistrat mai multi useri care au venit direct la aceasta pagina, au laudat filmul, si au disparut. Ritmul voturilor e anormal de intens - disproportionat de mare, chiar si in comparatie cu blockbustere ca "Avatar" sau "Inception". Este 100% evident ca realizatorii filmului au mobilizat o campanie de falsificare a comentariilor autentice si a voturilor legitime. NU VA LUATI DUPA CIFRELE DE PE ACEASTA PAGINA (voturi date filmului si comentariilor). SUNT FLASIFICATE GROSOLAN! Inainte de declansarea acestui atac fraudulos, ratingul real al filmului de situa în zona 3-4. Am adus la cunostinta administratorilor acest lucru, pentru a lua mäsurile care se impun.
Anonim941 pe 28 martie 2011 20:57
Cristian_rucsanda: ai dreptate in ceea ce priveste efortul depus in vederea realizarii acestui film, dar omiti un lucru important ce-i schimba reputatia: chiar daca initial filmul pare o reusita, daca te uiti mai atent, exista accente americane grave in ceea ce priveste comedia filmului, situatiile critice, desfasurarea actiunii etc. Ce vreau sa spun este ca acest film este defapt o reusita falsa, pentru ca este in mare masura influentat de filmele americane moderne. De ce nu apreciaza lumea asa ceva la filmele romanesti ? Deoarece vor sa vada ceva nou, original, din care sa reiasa prezenta unei gandiri extraordinare a regizorului. Cand o sa sa intample asta, o sa fiu de-acord cu tine! Pana atunci, imi pare rau !
Pitbull pe 19 Martie 2011 03:09
Rebut - retardat, repulsiv, revoltător
"La bani, la cap, la oase" - O gaură neagră
Rebut - retardat, repulsiv, revoltător

"Nu te duce, e o catastrofă," m-a prevenit o colegă, auzind ce puneam la cale pentru seara asta. Conştient că meseria presupune riscurile ei, am preferat să-i nesocotesc avertismentul - şi, sincer să fiu, nu regret. Avem nevoie şi de catharsis. Şi de pedepsiri şi autopedepsiri. De sacrificii de tot felul. De masochism. De revelaţii - fie şi când e vorba de a descoperi cele mai abisale dimensiuni ale haosului, ale prostiei, ale trivialităţii, ale batjocurei la adresa a tot ceea ce înseamnă bun-simţ, bun-gust, decenţă, raţiune (în cinema, în artă, în divertisment, în... cultură, civilizaţie, vieţuire).
Înainte de a merge mai departe, însă, trebuie totuşi să clarificăm un lucru: aserţiunea de mai sus ofensează, fie şi involuntar, onorabilul… citeşte

64 96
sweet_corazon pe 23 martie 2011 02:28
mamaaa, iese cu scandal! sare lumea la bataie! acu sa vedem!!
MrJuVe pe 12 aprilie 2013 21:03
Ce comentarii pe aicisha. Re:cunosc, nu am vazut filmul, dar parerea lui Pitbull este de cele mai multe ori cea corecta. Si nu, nu cred ca un critic de film este un regizor ratat. Sunt doua profesii care necesita talent, iar una fara cealalta nu ar putea exista. Critica duce o societate mai departe, in sensul ca daca nimeni nu ar evidentia minusurile unei creeatii dintr-un anumit domeniu, lumea s-ar multumi cu putin si ar stagna.
elmedico pe 15 Februarie 2011 13:59
Prea tare o sa fie filmul asta! .
61 38
twinkie pe 15 februarie 2011 15:38
ai dreptate...din trailer pare o comedie buna
Andretty pe 17 martie 2011 15:09
imi place traileru iti cam spune tot filmu
ciobotaru pe 16 Februarie 2011 21:29
nici macar nu l-am vazut si deja sunt sigur ca e un rebut , doar daca te uiti la trailer si-ti dai seama
44 78
rusumarco pe 20 martie 2011 23:26
o sa fi uimita ca nu-i asa cum zici. Uitate la el pana la capat si o sa-ti schimbi parerea.
Anonim941 pe 21 martie 2011 22:32
De acord!
Beliblis pe 17 Februarie 2011 11:28
După trailer, nu m-aș duce la acet film. O comedie făcută cu mai toate replicile proaste din filmele hollywoodiene de pana acum. Arată prostia pe care o au unii. Plus că afișul arată de parcă ar fi un spectacol la mare cu ceva trupă de comedie. Să nu vorbesc de actori care se comportă de ar fi in spatele blocului.
42 69
teo_k3 pe 11 Martie 2011 15:54
pare un fel de Garcea si oltenii - alti actori dar aceeasi mancare de peste - prostia omeneasca
39 30
Uscat pe 15 Februarie 2011 20:20
RO :D
Asa e,traielrul pare interesant.Ar fi sooper daca e chiar asa de reusit.Mai ales ca e si romanesc...
34 34
psihologu pe 18 Februarie 2011 11:57
indigest
E un talmeş-balmeş cinematografic în care se zbat mafioţi grei de cap, recuperatori neîndemânatici, curve-mafioate cazate la mănăstire, vânzători la fast-food chinuiţi de recuperatorii sus-amintiţi, foşti KGB-işti, un albanez incert, un italian român toată ziua (ca şi albanezul) şi, în general, cele mai răsuflate poante şi gaguri pe care le-aţi văzut în filmele de Hollywood.

După cum bănuiam şi după cum se căznesc din răsputeri realizatorii să ne arate, „comedia tzaka” a apărut dintr-un spirit de frondă împotriva filmelor „de festival”. Citire din declaraţia scenaristului Robertino Păţilea, de meserie analist financiar, fost angajat BERD, în prezent consultant în asigurări la Londra: „Din cinematografia românească, tot ce pot să-mi amintesc în ultima vreme sunt clar filme de festival: despre avorturi, violuri, consum de… citeşte

33 19
addelina pe 13 Martie 2011 23:03
eu l-am vazut joi.mi-a placut f tare filmu :D :)) am ras la el.
33 33
Crynick pe 21 Martie 2011 15:30
Nu e un film slab!E prost!

Incepe prost si se termina penibil.Unul dintre cele mai proaste filme romanesti pe care le-am vazut,alaturi de Trip,Poveste de Cartier,Un film simplu,Poker,etc.

28 20
Anonim941 pe 21 martie 2011 22:35
Daca te duci o sa fi dezamagit complet. Mai bine nu te duce si esti mai implinit, crede-ma, am fost la el si nu merita vazut. Parerea mea, evident.
bizonul pe 2 august 2018 05:24
Acest film , pe langa un altul, este ca si maneaua pe langa oricare gen de muzica, este un film de prost gust.
ganeaaurel pe 20 Martie 2011 21:11
varza
nu va duceti ca va luati o mare teapa,nu va duceti ca va luati o mare teapa,nu va duceti ca va luati o mare teapa
24 22
unalex2005 pe 12 ianuarie 2012 02:31
da, esti varza....ai dreptate
GabrielaSirbu pe 20 Martie 2011 14:34
Cred ca filmul se dorea a fi ceva de genul "Jocuri, poturi si focuri de arma"(un film excelent al lui Guy Ritchie) - dar cel de fata....n-a prea iesit, iar soooooooooooooonooooooooooooruuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllll, cel putin la Patria, a fost jal-nic!!!
23 19
sabinalin pe 24 martie 2011 20:13
Am vazut ca nici prietenului Pitbull nu i-a placut deloc. Cum de parerile voastre si ale aayanei tin cont, nu ma mai obosesc sa-l vad.
GabrielaSirbu pe 25 martie 2011 14:59
Ce ma mira foarte tare si ma face sa stramb din nas a dezamagire, este sa vad ca o rubrica de pareri despre un film se transforma intr-una de lupte personale ( care pe mine una, nu ma intereseaza ). Asadar este TRIST si JALNIC si fara nici un rost ce se petrece!
PitbulI pe 22 Martie 2011 19:23
Parerea autorului / autorilor...? ;)
Dacä vreti sä cititi opinia lui Comeagä despre propriu-i produs, bägati un ochi pe IMDb: veti vedea, pe lângä propriul meu comentariu critic (care, en passant, a fost reclamat si sters, asa cä l-am pus la loc), si un asa-zis review adulator, de fapt promovare travestitä, sub semnätura CrisPat - de fapt, nu se CrisPeazä nimeni: vine de la Cris-tian (Comeagä) si (Robertino) Pat-ilea. Si-a fäcut user în vara lui 2009, si de-atunci n-a avut nici o activitate (decât sä completeze fisa cu "oase färä cap"). Nici nu poti sä zici LOL - mai degrabä CMEO (cryin' my eyes off)! :((
23 74
josephine1609 pe 24 martie 2011 09:01
Sunt curioasa, draga pitty, cat esti platit/a sa scrii prostii? As vrea si eu o recomandare, poate mai fac un ban:)) Patetic!
Pitbull pe 24 martie 2011 14:16
Dragä Joss-y, sunt plätit numai ca sä scriu despre lucruri inteligente. Despre prostii scriu din simt al datoriei. Cât despre doleanta ta, voi ruga niste persoane sä se intereseze, si te anunt.
SuToBo pe 15 Februarie 2011 22:30
Hmmmm,,,pare a fii ceva bun din cate vad.Asteptam pana in martie..
21 25
Badnewz pe 15 Martie 2011 18:29
Un "lock, stock, and two smokin' barrels" romanesc?
16 18
reivan pe 30 iulie 2015 15:55
pulp fiction style. oricum ,prapad
Geiko pe 23 Martie 2011 09:54
Mie trailerul imi pare haios. Evident, nu sugereaza vreo opera de referinta sau vreo incercare de a lamuri misterele Universului, Absolutului sau mai stiu eu ce. In plus, Mr. Pitbull si Anonimul941 par sa-si fi facut un scop in viata din a desfiinta filmul. Asta nu poate decat sa ma intrige, cred ca voi merge sa-l vad, tocmai fiindca mi se recomanda atat de "calduros" sa nu o fac. Si fiindca nu pot sa nu ma intreb daca inversunarea cu care Pitbull deverseaza injurii are de-a face intr-adevar cu filmul sau, mai degraba, cu autorii. Sa consumi atata energie (si cu un asa limbaj, draga Pitbull!?) pe un subiect pe care il consideri sub demnitatea ta pare suspect. Mai ales ca 3/4 din "recenzie" se refera la autori, nu la produsul lor. Si inca destul de virulent, cu clare semne de frustrare personala sau de ura profunda la adresa acestora. Iar omul revine, ingrijorat ca cineva ar putea sa-i… citeşte
14 13
Geiko pe 23 martie 2011 10:18
Revin, m-am prins deja cum sta treaba. Am gasit pe net si alte materiale "dragute" scrise de Pitbull la adresa lui Comeaga. Deci omu' face sincer anti-reclama, il uraste de moarte pe ala. Acu' ca o scoate si un ban din asta, norocul lui! Eu una m-am hotarat sa ma duc sa vad filmul!!!
annamadalina pe 25 martie 2011 00:02
pey trailerul ca trailerul, am vazut trailere bune la multe filme proaste. am vazut filmul e de toata rusinea. mai bine sa va insusiti critica nu sa ziceti ca are cineva ceva cu voi. si pe viitor sa faceti filme mai ca lumea nu aberatii!
robcgt pe 22 Martie 2011 23:20
super tare
cel mai tare fil
super tare nu ma asteptam la sa ceva din partea unui regizor roman
tineo tot asa

14 14
josephine1609 pe 22 Martie 2011 23:32
Nu inteleg de unde atatea critici in mintea unor oameni, dar fie...gusturile nu se discuta. Mie personal mi-a placut si mi-a placut cat sa vreau sa il revad cand am stari urate provenite dupa ore intregi de munca. M-a distrat si m-a destins asa cum poate face numai un film romanesc cu umor romanesc. Intr-adevar, dragii mei, nu sunt glume comercial-americane, dar de cand stim noi sca gustam doar ceea ce vinde en-gros?!... In fine, ar merita un pic de detasare cand va apucati de critici, pentru ca filmul in sine nu este prost, este facut lejer, este altceva fata de toate dramele dureroase si explicite ce se promoveaza pe post de filme pur romanesti. In sfarsit cineva a vrut sa faca si altfel de filme, iar voi ii dati cu bata in cap, ca nu v-ati prins voi de umor, de replici si de comic de actiune.
Personal spun, felicitari ca se poate face (in sfarsit) si altceva.
Astept cu… citeşte

14 16
adige pe 14 ianuarie 2012 03:14
:))) foarte tare ha ha ha ha ha comentariul tau m-a amuzat si m-a destins mai tare decat filmul in sine. Bine ca te-ai prins tu "de umor, de replici si de comic de actiune". Aici nu se discuta de gust, gusturile sunt in alta parte, aici se CRITICA un film, critica poate fi NEGATIVA sau POZITIVA. ...... ne-am prins .... upsss
do_it pe 23 Martie 2011 13:37
destul de ok :)
nu sunt nou pe cinemagia. folosesc site-ul de foarte mult timp numai ca nu am avut de ce sa imi fac cont. imi plac filmele dar nu intru in polemici. am tot vazut reclame la film si m-am decis sa il vad ieri seara.

nu e asa de rau pe cat se scrie. da, intr-adevar nu este exceptional, nu poate fi comparat cu alte comedii romanesti dar nici nu ma asteptam. trailerul mi-a spus tot. e o comedie la care mergi sa te relaxezi si atat. si asta s-a intamplat. :) ma bucur ca l-am vazut. dupa o zi destul de enervanta la munca...filmul m-a destins. cu toate ca puteam sa aleg black swan :-? dar il vad in seara asta! :D

13 14
Veritas pe 25 martie 2011 11:28
Daca ti-a placut filmul asta nu are cum sa-ti placa Black Swan - in Black Swan nu sunt injuraturi , basini, etc.Alege.
rusumarco pe 20 Martie 2011 23:33
EXCELENT
excelenta distributie. Actori minunat potriviti pentru rolurile pe care le joaca. Cu sunetu.. umpic problema, in rest NU VA LASATI!
13 18
playoreli pe 23 Martie 2011 11:59
Domnule "Cioclu 1" referitor la afirmatiile legate de film si de regizorul acestui film cred ca nu aveti dreptul a va spune parerea.De ce ? Pt. simplul motiv ca in dreptul casutelor
ACTOR sau REGIZOR se poate bifa NUL.Poate de aceea tot ce face Domnul Comeaga nu va place pentru ca este BUN si APRECIAT.
Puteti ramane in continuare "barbatul din restaurant" atata timp cat nu v-ati dat seama ca acest film nu s-a cerut a fi o capodopera ci un film care sa aduca zambetul pe buze si sa-ti faca ziua mai frumoasa.
Am vazut filmul si lucrul acesta s-a intamplat.
Sper ca banii pe care ii primiti pt.comentariile facute pt.acest film sa va ajute sa faceti macar ceva despre care sa merite sa se vorbeasca.
E pericoloso sporgersi,Asfalt Tango,Filantropica,Tache ,Restul e tăcere ..........aceste filme va spun ceva?......................cred mai bine ar fi sa ramaneti "spectator la Ateneu"

12 14
Makaveli13 pe 08 Martie 2011 06:14
Hai sa ii dam o sansa , poate va fi ceva de capu lui
Astept sa il vad cap coada sa ii dau verdictul :))

12 24
Anonim941 pe 21 martie 2011 22:36
Verdict: varza.....:| Dezamagire filmul.....
energy_ionut pe 14 Martie 2011 16:15
cred ca este cea mai tare comedie romaneasca din ultimul deceniu...sau chiar mileniu ? (de ce nu?)
12 29
Crynick pe 12 aprilie 2011 21:07
vai de capul nostru.
BullyKutta pe 23 Martie 2011 16:08
Am fost ieri sa-l vad si mi-a placut foarte mult. In primul rand actorii mi s-au parut geniali in rolurile lor, foarte bine distribuiti, 90% dintre ei. Felicitari si lor si celor care au facut distributia! Nu aveai cum sa nu te atasezi de personaje. Mi-au placut iarasi mult secventele de musical din final, au inchis grozav filmul. Am iesit fredonand cantecelul cu Cruella, inca il am in cap. Foarte simpatic filmul, usurel, relaxant, amuzant.
11 15
N0body pe 16 Martie 2011 18:09
ha ha :))
Calugarita dupa afis zici ca are umarul dislocat:))
11 19
simi1989 pe 08 Martie 2011 01:52
din triler pare o comedie buna tipic romaneasca in care nu stie dreapta ce face stanga(adica nici o gasca de hoti nu au habar una de cealalta cand vine vorba de a ataca aceasi masina cu bani ,concluzie proasta informare), ma rog spre sa fie ceva super .
11 25
AllyasD pe 15 Februarie 2011 23:14
Pai fata de alte filme romanesti mi se pare un progres frumos , mai putin la actorie dar in fine , vom vedea.
10 28
dior.cristian pe 25 Martie 2011 11:15
merita!
merita si punct! :)) l-am vazut la insistentele unui prieten :-@ si tot la insistentele lui mi-am facut cont! :)) a facut atat de multa publicitate filmului incat m-a facut curioasa si m-am dus sa il vad. cam putina lume in sala dar nu'i bai! filmul merita vazut. cred ca e primul film romanesc in genul lui Guy R. si eu zic ca e un inceput bun! la cat mai multe!!! asa se invata ;)
6 4
ina_dulcika pe 24 Martie 2011 19:03
deci n-am putut urmari nimic. nu se intelege ce se intampl,a, fratrilor! Toti se zbuciuma, tzipa, fara nici un rost, si e filmat complet aiurea, camera se bataie in toate partile... Nici de ras nu ma facut sa rad, bancuri rasuflate, etc. Aveam senzatia ca ma uit la Leana si Costel!!!
6 9
Vegetarian pe 27 Aprilie 2013 22:04
Sa tot vezi filme din astea pana adormi = reteta comerciala , dublat in romana perfect = poate fi si ascultat concomitent cu folosit leptop ..

. . . Expresii amuzante - refacetzile makiaju ! = invenetzitzile fetzele

. . . Este un film potrivit si pt lista : Categoria 30 - 40 de ani = filme cu actori in rol principal intre 30 si 40 de ani = Ovidiu Niculescu la 35 de ani . Zane Jarcu = ?

Cel mai de succes film romanesc din cinematorgrafe a fost Nea Marin miliardar , o comedie in care un tzaran lupta cu niste mafioti . In filmu La bani, la cap, la oase este reluata idea cu niste .... tantalai ..

5 1
just_us16 pe 25 Martie 2011 11:00
ok
vazut, placut! am si ras...nu e cel mai cel dar eu zic ca merita :)
5 4
annamadalina pe 25 Martie 2011 00:05
ingrozitor!!!
va spun sincer credeam ca voi vedea o distractie usoara si naturala dupa o zi grea la servici dar nici o sansa! un film plin de urlete si bancuri vulgare din care nu se intelege nimic de nimic!!! chiar nu suntem si noi in stare sa facem filme de public bune, sa radem normal la ele???
5 7
nemotoujours pe 16 aprilie 2011 19:14
SUNT DE ACORD CU BUNICUTELE DERANJATE DE ACESTE NENOROCIRI DE FILME.DAR CE CAUTA SARACELE LA ASA CEVA?SIGUR LE-A DUS CINEVA CU FORTA....
cezarika21 pe 25 Octombrie 2014 08:16
Haos şi mitocănie
Ce este „La bani, la cap, la oase”? În cazul că nu ați înțeles încă din titlul extrem de sugestiv, e vorba de o improvizaţie cinematografică haotică în stilul sitcomurilor româneşti care au inundat și continuă încă să inunde ecranele televiziunilor românești, șocând publicul cu trivialități și glume de mahala pentru a obține o creștere sperată a ratingului. Pentru că, nu mai e un secret, cei care vor să vadă un film bun citesc rareori programele TV, unde pot găsi doar din întâmplare ceva mai de soi.

Prin fața spectatorilor se perindă în această comedie românească de prost gust tot felul de şmecheri stereotipi (mafioţi rupători de oase, traficanţi de arme ruşi, traficanţi de droguri, recuperatori basarabeni, curve, hoţi italieni pripăşiţi pe meleagurile mioritice), rostind replici auzite de zeci de ori în filme, poante… citeşte

4 0
eduard_stratan pe 18 aprilie 2024 15:34
Multumim cezarika, comentariile tale ne-au scutit de vizionarea multor filme slabe!
KarGo pe 06 Februarie 2013 20:18
Candidat serios la titlul de cel mai prost film romanesc all-time. Eu am rezistat eroic pana pe la jumatate, mai mult nu am putut. Toti cei implicati in asa ceva ar trebui sa-si ceara scuze lui Guy Ritchie pentru modul in care si-au batut joc de stilul sau. Si ca sa inchei frumos, pana si The Godmother pare o comedie de nota 10 pe langa asta.
4 0
cosmin742000 pe 14 Ianuarie 2012 12:50
Unde nu-i cap noroc ca-s picioare
Un film pe care marturisesc ca l-am tras pt ca am vazut cateva screenshooturi bine alese cu Gratiela Teohari. Nu aveam mari asteptari de la el , dar am ramas doar cu picioarele Gratielei pana la urma. Filmul parca e facut la Hollywood , o comedie de aia la care nu rade nimeni , decat cei foate ,foarte, foarte putin educati , publicul otv , protv ,sau cei care rad cand le arati un deget, cu un limbaj licentios folosit din plin si , ca de obicei preponderent cand nu trebuie , jucat si foarte prost pe deasupra.
4 2
eduard_stratan pe 18 aprilie 2024 15:32
Cosmine,ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
danRapid pe 27 Aprilie 2011 18:00
eram jurat ca la filme romanesti nu ma mai duc,dar dupa ce am vazut trailerul la cinema inaintea inceperii unui film am zis impreuna cu prietenii mei ca nu trebuie sa-l ratam.Rezultatul:m-am dus cu un tov,am fost singurii din sala la mall Cotroceni,iar filmul e o dezamagire totala repet:Totala...Interpretarea actorilor jalnica,Sunetul:undeva de prin anii 60(te chinuiai sa auzi ce vorbesc actorii) Nu recomand acest film ca e pierdere de timp!
4 2
Crynick pe 5 mai 2011 23:31
daca tu alegi sa mergi la cele mai proaste filme romanesti....pun pariu ca la Aurora nu ai fost....
Veritas pe 25 Martie 2011 11:20
Abject
Nici nu i-as spune " film". E o mizerie, o dejectie a prea-plinului unor minti reduse... Astept de ani de zile un film romanesc care nu sa fie despre " cat suntem de jegosi, hoti, amarati, cersetori, "jmekeri" si, in cazul acesta " tzaka". Eu zic ca " Leana si Costel" mentionat mai sus e film de Oscar fatza de mizeria asta.Credeam ca , dupa "Leana.." si " Vacantza mare" nu se poate mai rau. Ba se poate...
Pacat de banii dati pe bilet...

4 5
nemotoujours pe 16 aprilie 2011 19:10
DE-A LUNGUL ISTORIEI FILMULUI ROMANESC NE-AM CACAIT DE NE-AU SARIT CAPACELE SA FACEM SI NOI FILME COMERCIALE SI ATAT,DAR SA FIE BUNE NENE!SAIZESCU E RECORDMEN LA INCERCARI CU COMEDII RATATE,DAR,SURPRINZATOR,UNELE AU PICAT PE PARTEA CEALALTA A GENIULUI SI ASTFEL,CHIAR DE NU AU FACUT MULTI BANI,AU INTRAT IN ISTORIA AIA BUNA A FILMULUI. NICOLAESCU A NIMERIT-O DIN PRIMA CU NEMURITORII SI ASTFEL APARU SI LA NOI PRIMUL FILM DE ACTIUNE SI ISTORIC SI COMERCIAL- OREALIZARE GENIALA SI CHIAR MODERNA SI IN ZIUA DE AZI-SA NU UITAM CA A DAT TONUL MUZICII FOLK-ROCK IN FILMUL DE EPOCA. DAR DOMLE'SI DE ACTIUNE SI COMIC....NU FU. MERITA VAZUT DE CATRE CEI CARE NU SUNT INTERESATI DE MONI SI IRI,DE BOC SI GEOPOLITICA ORI PUR SI SIMPLU VOR SA VADA CEVA SAVUROS,DINAMIC,TRAZNIT SI HAIOS,VESEL SI FARA DURERI DE CAP. IN SFARSIT UN FILM ROMANESC I-SI ATINGE IN TOTALITATE SCOPUL-RAZI PANA FACI PE TINE SI NU MAI DAI BANI PE ALGOCALMIN SAU NUROFEN. BRAVO DE 1000 DE ORI.!
cantauvali pe 10 Ianuarie 2012 18:58
Monument de cacat
asta e cel mai handicapat si jegos film din tot universul...actorii astia sa suga pula ca au facut un film de totta jena si de tot cacatul
3 1
MrJuVe pe 11 Mai 2013 16:10
Voma? Voma!
Tocmai ce am aruncat un ochi asupra acestui "film". Dupa prima scena, mi s-a facut rau si am inceput sa am palpitatii, asa ca l-am inchis repede, ca sa nu fac naibii vreun infarct. Un singur cuvant ar putea carateriza acest "film": Voma.
2 0
Malombra pe 17 Octombrie 2012 22:35
indecizie
mi-aş vărsa aici toată troaca de invective, dar mi-e teamă că epuizez complet o rezervă de care aş putea avea nevoie şi la alte filme, unde le-aş administra cu pipeta, nu cu lopata, ca aici. paralizant de prost, oricum.
2 0
adige pe 14 Ianuarie 2012 02:56
Monument de prostie
Sincer sa fiu nu am fost la cinema cand a aparut, l-am vazut cand a fost dat la protv. Cred ca voi fi ultimul care comenteaza (cu intarziere) acest film (nu m-am putut abtine). O monstruozitate proasta, penibila. Sincer sa fiu in timp ce rula filmul am stat si m-am intrebat ce public tinta a avut ? si am raspuns 9 - 15 ani. Dar cred ca tinta a fost catre retardati, handicapati mintali, analfabeti si/sau manelisti. Daca da ... este teribil de trist, sa faci un sondaj de piata si sa ai rezultatul = scoate filmul ca e OK. Imi jigneste inteligenta si statutul de om, cred ca suntem pierduti ca natie si tara cu un astfel de film adresat gibonilor compatrioti. Ce au semanat de la revolutie incoace, asta culeg.
2 0
NmpN pe 11 Ianuarie 2012 02:10
Un film penibil . Nu am inteles nimic din el si nici comedie nu o pot numi . Pacat....ma asteptam sa sa fie un film bun . NU RECOMAND!
2 1
andu7zu pe 09 Ianuarie 2012 14:58
Mie mi se pare bine realizat pt un film romanesc......si mi-a placut.....il recomand:)
2 1
nemotoujours pe 16 Aprilie 2011 19:09
SUPERB DE COMERCIAL!!!
DE-A LUNGUL ISTORIEI FILMULUI ROMANESC NE-AM CACAIT DE NE-AU SARIT CAPACELE SA FACEM SI NOI FILME COMERCIALE SI ATAT,DAR SA FIE BUNE NENE!SAIZESCU E RECORDMEN LA INCERCARI CU COMEDII RATATE,DAR,SURPRINZATOR,UNELE AU PICAT PE PARTEA CEALALTA A GENIULUI SI ASTFEL,CHIAR DE NU AU FACUT MULTI BANI,AU INTRAT IN ISTORIA AIA BUNA A FILMULUI.
NICOLAESCU A NIMERIT-O DIN PRIMA CU NEMURITORII SI ASTFEL APARU SI LA NOI PRIMUL FILM DE ACTIUNE SI ISTORIC SI COMERCIAL- OREALIZARE GENIALA SI CHIAR MODERNA SI IN ZIUA DE AZI-SA NU UITAM CA A DAT TONUL MUZICII FOLK-ROCK IN FILMUL DE EPOCA.
DAR DOMLE'SI DE ACTIUNE SI COMIC....NU FU.
MERITA VAZUT DE CATRE CEI CARE NU SUNT INTERESATI DE MONI SI IRI,DE BOC SI GEOPOLITICA ORI PUR SI SIMPLU VOR SA VADA CEVA SAVUROS,DINAMIC,TRAZNIT SI HAIOS,VESEL SI FARA DURERI DE CAP.
IN SFARSIT UN FILM ROMANESC I-SI ATINGE IN TOTALITATE SCOPUL-RAZI… citeşte

2 3
Pitbull pe 20 aprilie 2011 02:34
Bine ai venit! :) Iti multumim pentru privilegiul de a ne învrednici cu Dovada Vie a genului de vietate compatibilä cu pelicula în discutie. Nimeni n-ar fi putut-o demonstra mai bine! >:D
nemotoujours pe 9 aprilie 2015 12:14
PROSTIA NU ESTE O CALITATE CI UN DEFECT CineVox! DACA TE DAI ROTUND NU INSEAMNA CA ESTI CULT SI INTELIGENT,TU FIIND DOVADA VIE A ACESTUI FAPT. SA NU CREZI CUMVA CA TU DETII ADEVARUL SUPREM SI DOAR TU STII CE SPUI,NU DOVEDESTI DECAT CA ESTI UN SOFIST DI UN DEMAGOG PARALEL CU SUBIECTUL. VEZI-TI DE TREABA TA SI NU TE MAI BAGA IN DISCUTIILE OAMENILOR MARI ! MAI SUS COMENTA UN DESTEPT UNIVERSAL ,REGIZOR RATAT, CARE PESTE TOT IN ACESTE PAGINI SE DADEA ROTUND SI ATOATE STIUTOR SI PE UNDE APAREAM ,HOP SI EL... DAR UITE CA S-A DOVEDIT CE DESTEPT SI INTEGRU A FOST:ACUMA SCRIE DIN PUSCARIE,ATAT DE MULT I-A PLACUT FILMUL INCAT A GRESIT DIRECTI SI A TRECUT LA UN GEN...CARE LA CARE L-AU CRITICAT ALTII MAI DURI. IN CONCLUZIE DACA AM ALTA PARERE SI O JUSTIFIC, TREBUIE SA APARA DESTEPTI CA TINE SI SA DEA CU BARDA, NU? TIPIC ROMANESC!
xerses pe 11 Ianuarie 2012 00:22
Nu e un film rau, iar prestatia actorilor a fost destul de buna.
1 2
george_florian pe 11 Ianuarie 2012 17:20
De unde pot sa`l descarc ?
Salut , as vrrea sa descarc si eu filmul "La cap la bani la oase" .. dar nu`l gasesc pe nicaieri..... care vreti sa ma ajutati .. lasati`mi si mie un site cva :|
Multumesc.

1 5
alex_il_fenomeno pe 12 Ianuarie 2012 14:18
un film romanesc realizat doar pentru entertainment , asa ca nu ar trebui atacat dur ca nu vedeti drame familiare sau vieti sociale distruse ! povestea decurge intr-un ritm excelent , astfel ca nu ai cum sa te plictisesti , acei "camatari" sunt extrem de hilari prin caracterul lor de tot rasul , iar incurcaturile de moment nu fac altceva decat sa faca povestea si mai alerta ! si ce sa mai spun de rasturnarile de situatie , destul de numeroase , in puncte in care nu te-ai astepta . il recomand spre o vizionare pentru destindere .
1 6
Iulidesprefilme pe 03 Ianuarie 2017 16:28
Groaznic...greu de văzut, greu, greu, greu...golani pe ecran la greu...act de cultură ? Nuuuu, act de incultură...nicio legătură cu arta cinematografică...aruncați cu lături ! N-aveți decât !...
0 0
Licurici75 pe 29 Septembrie 2016 16:09
Copie infecta dupa Snatch
In caz de plictiseala majora si nu gasiti altceva...puteti sa-l vizionati rau de tot nu e
0 0
CineVox pe 26 Ianuarie 2015 14:20
Boboru' tot bobor... da' pute.
Kommentu' asta il zgriu in stilu' la publiku si audientza lu acest mare film, care ie o super tare realizare a lu cinemato grafia noastra si ne mandrim - sa moare dujmanii nostriii - cu iel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Astia de a bagat filmu' pa perete la cinema, ori si-a pus in cap sa-ji bate joc de boboru' lu Plebe, ori e iei injisi din plebea cocalara, care eminenta kum ie a dat-o-n ma-sa de universalitare, aaaa bardon, universalu'care, aaaa... adik... bizdamasii, cum i-o zice, ca am uitat de atata ras. Da, sa re:venim la ideie. Ideiea erea ca te mai si saturi brietene de atata drama de familie, sociala, universata sau mondiala! Mai vrei si tu sa te relagsezi dupa atata munca, care ieste la servich, si ie timpu pentru neste pop gorn cu garnati si bere, tolanit gomod, nestresat k sa nu se vede smokurile de par da pe burta (adik cu burta libera de abuzurile zis' morale ale… citeşte

0 1
Go1 2

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells