Cele mai bune şi cele mai proaste filme ale lui 2016

de Cristina Grigore în 12 Dec 2016
Revista Time a făcut retrospectiva anului şi a ales titlurile semnificative pentru segmentul de cinema al industriei de divertisment

Divertismentul, tehnologia, cultura pop şi personalitatea anului (unde s-a distins Donald Trump) au fost analizate de revista americană Time, iar cele mai bune (dar şi cele mai nereuşite) producţii ale celei de-a şaptea arte în 2016 au fost prezentate în câte un top 10.

Preferate au fost dramele existenţiale ce au pus accent pe dezvoltarea personajelor, în vreme e blockbusterele şi comediile au fost mai puţin apreciate. Drama Moonlight – câştigătoare a mai multor prestigioase trofee americane şi internaţionale – a obţinut primul loc. Filmul spune povestea despre maturitate şi suferinţă a unui bărbat de culoare sărac din Miami.

Filmul lui Barry Jenkins cuprinde multe teme, dar este realizat cu multă delicateţe; este un film ce te împinge ca un val şi apoi te aşază, cu blândeţe, într-un loc în care nu te-ai fi aşteptat să ajungi”, motivează publicaţia.
Lista celor mai bune filme include şi titluri mai puţin cunoscute – pe lângă La La Land – Paterson (film de Jim Jarmusch, cu Adam Driver), Silence (noua producţie a lui Martin Scorsese, cu Liam Neeson, Andrew Garfield şi Adam Driver), Loving şi Tower.

Cel mai puţin reuşit film al lui 2016 a fost numit X-Men: Apocalypse, urmat de blockbustere ca Suicide Squad şi Batman V Superman: Dawn of Justice, descrisă ca o peliculă în care tonul întunecat a fost forţat, pentru a se încerca o diferenţiere de filmele Marvel.

„Cea mai mare greşeală a noului X-Men a fost aceea de a irosi unele dintre cele mai talentate figuri actuale de la Hollywood. De ce să îl foloseşti pe Oscar Isaac doar ca să îl ascunzi într-o carapace uriaşă? De ce să îl pui pe Michael Fassbender să adauge forţat greutate emoţională unor scene clişeistice? Aproape că o vedeam pe Jennifer Lawrence numărând minutele pentru a fugi de pe platou şi a putea juca într-un film de David O. Russell”, explică publicaţia.

Exploreaza subiecte similare:

Moonlight, La La Land, Silence, Loving, Tower, X-Men: Apocalypse, Suicide Squad, Batman V Superman: Dawn of Justice

Alte știri din cinema

Cadouri inspirate de Dragobete, în armonie cu filmele recomandate de noi

Nu știi încă ce să oferi partenerei sau partenerului tău de Dragobete?

Un thriller cu extratereştri face platformele de streaming să saliveze

Amazon şi Apple, dar şi distribuitorii Paramount şi Warner Bros., se bat pe drepturile noului film al lui Joseph Kosinski

Loredana Groza, despre Sandra Senzorial, personajul ei din Mentorii: „Are o latură mistică, un joc al energiilor care este foarte actual”

Loredana Groza este cântăreață de muzică ușoară și pop, cu peste 20 de albume lansate, dar și compozitoare, actriță, dansatoare, autoare și personalitate TV. În comedia Mentorii o joacă pe Sandra Senzorial, o afaceristă spirituală fără scrupule.

Noutăţi din Westeros: un nou serial şi superbătălii în Casa dragonului 3

Şefa de creaţie de la HBO dezvăluie şi de ce Casa dragonului 2 s-a fâsâit la final...

Părerea ta

Spune-ţi părerea
camaleonii pe 12 decembrie 2016 20:32
pai DC sunt cunoscuti pentru tonul sumbru pe care il dau filmelor. BvS nu a fost nimic surprinzator. se stia de la inceput faptul ca filmul nu va fi cu umor stupid si inutil precum sunt cele Marvel.
Costirik pe 13 decembrie 2016 03:41
"pai DC sunt cunoscuti pentru tonul sumbru pe care il dau filmelor":))) Da, filmele lui Nolan au aratat elegant in negru, dar BvS s a "imbracat" in negru pentru ca nu avea altceva in sifonier:)))
mihnea_aspru95 pe 6 ianuarie 2017 15:09
DC Comics > MARVEL

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells