Lumea Pământului de Mijloc a dat tonul la box-office, pe măsură ce filmul lui Peter Jackson a surclasat orice concurenţă, câştigând 49,84 milioane de dolari în primele trei zile de rulare în China. Ultimul episod din trilogie a avut 151.806 de ecrane şi 7,8 milioane de admisii în ce-a de-a doua piaţă, ca mărime, de pe glob, având la ora actuală încasări de peste 850 de milioane la box-office-ul global, anunţă The Hollywood Reporter.
Five Armies este ultimul hit de box-office în format 3D care capătă un succes masiv la publicul chinez, unde mersul la filme a ajuns în floare datorită creşterii rândurilor clasei mijlocii. Anul trecut, Transformers: Age of Extinction al lui Michael Bay a avut încasări de 90 de milioane dolari în primul weekend, cu 14,7 milioane de bilete vândute.
Pe locul 2, filmul regizorului Chen Zhengdao, Miss Granny, a câştigat încă 12,24 milioane de dolari în weekend, pentru a ajunge la încasări de 51,69 milioane, după 18 zile. Un remake al comediei omonime sud-coreene, Miss Granny a avut 2,4 milioane de bilete vândute în săptămâna de dinainte de 25 ianuarie, potrivit datelor furnizate de Entgroup. În centrul filmului este personajul unei bunici de 70 de ani transformată într-o tânără de 20 de ani, din distribuţie făcând parte Lu Han, un fost membru al trupei sud-coreeano-chineze EXO.
Pe locul următor în box office-ul chinez este clasat Seventh Son, fantasy-ul cu Jeff Bridges şi Julianne Moore, care a încasat 9,66 milioane în prima săptămână pentru a atinge 25,81 milioane de dolari după 10 zile, cu 178.933 de ecrane şi 1,63 milioane de bilete vândute. Distribuit de către Universal, Seventh Son va avea premiera în State abia pe 6 februarie, însă filmul, în regia lui Serghei Bodrov, a avut încasări bune la noi în ţară, dar şi în Rusia, Ucraina, Malaiezia, Singapore şi Thailanda. În Seventh Son, Bridges este mentorul unui tânăr (Ben Barnes) devenit războinic, filmul fiind investiţia corporaţiei chineze de stat China Film Group, Legendary Entertainment al lui Thomas Tull, alături de Locojoy, o companie chineză de jocuri video, pentru a promova şi o variantă de joc video.
Pe locul patru în box office-ul chinez este Night at the Museum: Secret of the Tomb, acum cu un total de 48,62 milioane de dolari, după 22 de zile de rulare în China.
Părerea ta
Spune-ţi părerea