Publicația The Wrap scrie că Netflix va lansa o nouă rubrică pe platforma sa de streaming, cea a topurilor, care va arăta preferințele spectatorilor din fiecare țară în materie de filme și seriale.
„Această nouă secțiune - cu design special - va da posibilitatea abonaților să vadă ce e mai popular pe Netflix în țara lui”, a declarat Cameron Johnson, directorul pentru inovare al platformei. „Va fi actualizat în fiecare zi și va lua în considerare și relevanța pe care o are un serial sau un film pentru abonat”.
Dincolo de clasamentul filmelor și serialelor va exista un top general al popularității. Până în acest moment, informațiile statistice erau furnizate de gigantul streamingului la final de an, dar acum datele vor fi mai transparente.
În luna decembrie a anului trecut calculul popularității era făcut adunându-se numărul de gospodării care urmăriseră cel puțin 2 minute dintr-o producție, perioada luată în considerare fiind de 28 de zile de la debutul acelei producții pe platformă. Anterior, Netflix declarase o altă metodă de calcul, fiind numărate numai gospodăriile/abonații care au văzut 70% din serial sau film, comentează publicația The Wrap.
La mijlocul lunii februarie aflam că The Witcher este cel mai căutat serial de către publicul global. Datele au fost însă furnizate de o firmă independentă. Firma de date de audiență Parrot Analytics a spus publicației Business Insider că serialul - bazat pe seria de romane poloneze semnate de Andrzej Sapkowski - este cea mai căutată serie, global și de pe toate platformele, în ultimele 30 de zile (14 ianuarie - 12 februarie).
Totodată, la finalul lunii decembrie, Netflix anunța că 73 de milioane de familii au urmărit Murder Mystery, comedia cu Jennifer Aniston și Adam Sandler, măsurătoarea făcându-se după tehnica de calcul a celor 2 minute de vizualizare a producției. Anterior, conform metodelor diferite de măsurătoare, Netflix declara că The Irishman a strâns 26,4 milioane de familii care au urmărit până acum peste 70% din filmul de peste trei ore jumătate. Prin comparație, compania de măsurare a audienței Nielsen Media Research relatează că The Irishman, în primele cinci zile de rulare, a avut per minut un public mediu de aproape 13,2 milioane de spectatori.
Părerea ta
Spune-ţi părerea