Căutarea următorului serial TV de succes a început în luna mai, la Cannes, pe măsură ce creatorii caută concepte câștigătoare care să cucerească publicul internațional.
Pe măsură ce dezvoltarea canalelor de difuzare digitală și online ia locul televiziunii convenționale, odată cu dezvoltarea televiziunilor locale, care au cucerit publicul în Germania, Japonia și Turcia, extinzându-se apoi și în străinătate, a devenit necesară orientarea producătorilor către publicul global și mai ales către publicul feminin, scrie The Hollywood Reporter.
David Zaslav, preşedinte al Discovery Communications, a semnat recent o înțelegere de 14,6 miliarde de dolari pentru achiziționarea Scripps Networks Interactive, cu un public feminin care urmărește canalele dedicate lifestyle-ului, inclusiv HGTV, Travel Channel și Food Network.
Publicaţia The Hollywood Reporter a ales şase seriale dramatice care au luat prin surprindere cumpărătorii internaționali, fiind acum rândul publicului să fie sau nu cucerit.
Părerea ta
Spune-ţi părereamda...