La 2 ani jumătate după adaptarea Cărţii Junglei, în regia lui Jon Favreau, a cărei reuşită s-a datorat unui compromis riscant între filmul pentru copii şi dramă, dar și brandului Disney şi celebrității lui, varianta mai sumbră a cărții, cu regia semnată de către Andy Serkis, era condamnată să devină un film greu de promovat.
Așa că Warner Bros. a vândut producţia Mowgli a lui Andy Serkis platformei Netflix, considerând că Mowgli este un proiect compromis, aşa cum au susţinut mai multe voci în ultimii doi ani, scrie publicația Forbes. Proiectul merita mai mult, mai ales că filmul părea o adaptare ideală a poveştilor semnate de către Rudyard Kipling.
În film apar Rohan Chand în rolul lui Mowgli, plus Matthew Rhys şi Freida Pinto, la care se adaugă vocile personajelor: Christian Bale pentru Bagheera, Cate Blanchett pentru Kaa, Benedict Cumberbatch în rolul lui Khan, Naomie Harris în rolul lui Nisha, şi Serkis în rolul lui Baloo. Premiera pe Netflix ar putea fi pentru Warner Bros şansa de a scăpa de un eşec la box-office, iar pentru Netflix ar fi un succes în a promova în exclusivitate, pe reţeaua proprie, un film prezentat ca un succes de Hollywood.
Pentru cea mai mare parte a publicului, Mowgli ar putea fi echivalentul contemporan al ecranizării Cărţii Junglei semnată de către Stephen Sommers în 1994. Netflix a achiziţionat drepturile de la Warner Bros./Time Warner Inc. cu o lansare planificată în 2019. Totuşi, producţia pare să fi fost o bombă cu ceas ce aştepta să explodeze, şi acum studiourilor nu le rămâne decât să se concentreze pe alte producţii: A Star is Born cu Bradley Cooper (având pe Cooper şi pe Lady Gaga în rolurile principale) şi pe promovarea filmelor deja aflate pe lista de lansări: horror-ul The Nun în septembrie, Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald în noiembrie şi Aquaman în decembrie.
Aceeaşi reţetă pe care Netflix a aplicat-o la Mowgli, am întâlnit-o la horror-ul SF Annihilation, care s-a lansat tot ca o exclusivitate a platformei.
Părerea ta
Spune-ţi părerea